fredag 23 november 2012

♥ V Ä L K O M M E N ♥


Hejsan! ♥
Välkommen till min helt egna CLARA VERKKONIEMI blogg ♥
På denna blogg kommer jag bara skriva om MINA tankar, MITT liv, MINA bilder och jag ska kämpa ♥
Jag går på Montessoriskolan (elr ska börja på måndag,, hahha) 

49 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? - 17 år :)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - datorn xD
3. Hur lång är du? - 160+ :)
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - nån vi såg på engelskan idag...
5. Vem ringde du senast? - Mamma
6. Vem ringde dig senast? -  Beccis 
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? - Saknar dej 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - mezza ofc ;)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - ....
10. När såg du senast din mamma? - nuuuu

11. Vilken ögonfärg har du? - grön

12. När vaknade du i dag? - 6.00 -.-
13. Vilken är din favoritjulsång? - öööööööööööööööööööööö ingen aning
14. Vilken är din favoritplats? - öö,,, stallet? :)

15. Vilken plats föredrar du minst? - stan...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - hoppas att jag har en egen fotostudio :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? -  spöken...
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - jag och Beccis bestämde att vi skulle baka, jag kunde inte på torsdag och så sa jag fredag och så sen gick jag in till bilen och då ringde beccis och sa:-"Hej!, TOOOORSDAG!" hahha, garvade ;D
19. Hur stor är din säng? - ö,, ingen aning 
20. Har du stationär eller bärbar dator? - fick en stationär i lördags :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Kläder xD
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 2
23. Hur många landskap har du bott i? - öööhh,, 2?
24. Hur många städer har du bott i? - 4
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - strumpor (elr tofflor)
26. Är du social? - njaaaaaaaaa, jaa xD
27. Vilken är din favoritglass? - Ben & Jerry
28. Vilken är din favoritefterrätt? - chips xD
29. Tycker du om kinamat? - nja :)
30. Tycker du om kaffe? - ushaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
31. Vad dricker du till frukost? - te :)
32. Sover du på någon särskild sida? - ööö, vänster :)
33. Kan du spela poker? - va e de??? x)
34. Tycker du om att mysa/kela? - med hästar jaoooo
35. Är du en beroendemänniska? - öhhh, dator xD
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - öhh, näe
37. Vill du ha barn? - nej, hatar dem xD
38. Kan du några andra språk än svenska? - jaa
39. Har du någonsin åkt ambulans? - nej
40. Föredrar du havet eller en pool? - havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? - hästsaker
42. Äger du dyrbara smycken? - nej
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? - 2 ½ men
44. Kan du rulla med tungan? - jaoo
45. Vem är den roligaste människan du känner? - ingen aning
46. Sover du med gosedjur? - ja xD
47. Vad har du för ringsignal? - hundskall
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - ja
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? -  kudde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar